Wyszukiwarka
Kontakt z obsługą w godz. 8:00-16:00
+48 502 305 121Opis produktu
Gra strategiczna Top 10 francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do ośmiu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera 68 kart - 48 z nich przedstawiają zwierzęta (krowy, kury, świnie i króliki) w liczbie od 1 do 6, z których tworzy się równania, by uzyskać sumę 10. 20 pozostałych to karty specjalne, zmieniające bieg gry. Kto pierwszy pozbędzie się swoich kart – wygrywa. Gra ta ćwiczy umiejętność dodawania, koncentrację i myślenie strategiczne. Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.
Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY
- KOD PRODUCENTA: J02760
- WIEK: 5-10 lat
- LICZBA GRACZY:2-8
- ELEMENTY: 68 kart
- CZAS ROZGRYWKI: 15 minut
INSTRUKCJA
PRZYGOTOWANIE DO GRY Karty potasuj i rozdaj każdemu z graczy po 7-10 kart (w zależności od tego, jak długo chcecie grać). Resztę ułóż w stos ilustracjami do dołu. Wyjmij pierwszą kartę ze stosu i ułóż ją obrazkiem do góry, by rozpocząć grę.
ZASADY GRY Każdy z graczy naśladuje kurę. Ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę. Każdy gracz może wyłożyć jedną kartę naraz. Ułożone na stole karty muszą w sumie dać liczbę 10 zwierząt (można dodawać różne gatunki), następnie się je odkłada, a kolejne równanie rozpoczyna gracz, który zakończył poprzednie. Jeśli gracz nie ma karty, którą mógłby dodać, by nie przekroczyć wyznaczonej sumy, dobiera kartę ze stosu i czeka na następną kolejkę. Oprócz kart z odpowiednią liczbą zwierząt, w zestawie znajdują się także karty specjalne (tzw. „karty ataku”): tracisz kolejkę – karta przedstawia zwierzątko zamknięte w zagrodzie; jeśli ją wylosujesz, kolejkę traci... twój przeciwnik po lewej! zmiana kierunku – karta przedstawia zwierzę ze znakiem drogowym; od tej chwili gra toczy się w stronę przeciwną do wskazówek zegara; weź kartę – ilustracja przedstawia zwierzę, skaczące przez ogrodzenie; kartę ze stosu musi wziąć następny gracz; weź 2 karty – tym razem przez ogrodzenie skaczą dwa zwierzątka; gracz po tobie musi wziąć dwie dodatkowe karty ze stosu; dam ci kartę – na obrazku jedno zwierzę wiezie na taczce drugie; po wylosowaniu tej karty, decydujesz komu i którą ze swoich kart podarujesz.
Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Wygrywa ten, kto zrobi to pierwszy.