Strzałka
powiększ Powiększ

Janod gra wyścig koty

KOD PRODUKTU:

3700217327507

PRODUCENT:

89,00 zł
Brutto
Kosz Brak towaru
- +
payments info Sprawdź koszty dostawy
  1. Kurier InPost – 14,50 zł
  2. Kurier InPost pobranie – 16,70 zł
  3. InPost Paczkomat 24/7 – 14,50 zł
  4. InPost Paczkomat 24/7 pobranie – 16,70 zł
  5. Odbiór w punkcie – bezpłatnie

Sprawdź szczegóły

Opis produktu

Gra wyścig Koty francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: drzewa, płoty i psa, które tworzą małe miasteczko nad rzeką. Gracze wcielają się w role kotów (do wyboru są 4 drewniane figurki), które mają za zadanie zebrać zapasy (mleka, ryb, szynki i steków, reprezentowanych przez żetony), wykazując się sprytem i unikając psów, m. in. wdrapując się na drzewa. Wygrywa gracz, który zgromadzi jak najwięcej jedzenia. Gra ta ćwiczy myślenie strategiczne, skupienie i cierpliwość. Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji.Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

  • KOD PRODUCENTA: J02750
  • WIEK: 6-12 lat
  • LICZBA GRACZY: 2-4
  • ELEMENTY: 1 plansza + 15 drewnianych elementów + 16 kartonowych żetonów + 1 drewniana kostka
  • CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

PRZYGOTOWANIE DO GRY

Rozłóż planszę na stole. Ustaw drzewa i krzewy z płotkami na zielonych polach na planszy, a kotki – w odpowiednich domkach. Obok planszy ułóż żetony z zapasami.

ZASADY GRY Każdy z graczy wybiera dla siebie figurkę kota. Gracze kolejno naśladują kocie miauczenie i ruchy – ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę. Zarówno kolejność, jak i przemieszczanie po planszy odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. O postępie gry decydują rzuty kostką. Jeśli gracz wyrzuci cyfrę od 1 do 4, przesuwa się do przodu o liczbę pól, jej odpowiadających. Jeśli wyrzuci obrazek drzewa i krzaków – musi przemieścić się do najbliższego pola z roślinnością. Jeśli zaś na kostce wypadnie obrazek, przedstawiający psa – gracz przesuwa figurkę psa do następnego pola z budą. Każdy gracz-kot ma własny domek, który jest jego miejscem startu i metą. Jednak aby zakończyć grę, musi w ostatnim ruchu trafić dokładnie na pole z domkiem. W kolejnych turach musi próbować tak długo, aż mu się to uda. Gracze zbierają zapasy, stając na polach-sklepach. Kto trafi na pole ze sklepem spożywczym, ten dostaje żeton z szynką, w sklepie mięsnym dostaje stek, w rybnym – rybę, a mleko – w sklepiku z nabiałem. Zdobyte żetony gracze układają na stole przed sobą. Figurka pies porusza się wyłącznie od budy do budy, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Jeśli po drodze spotyka kota, ten ostatni zmuszony jest do ucieczki i powrotu do swojego domu. Jeśli jednak kot ma przy sobie jedzenie, może(nie musi) zdecydować, że odda psu 1 (dowolny) żeton, i dzięki temu pozostanie na miejscu. Jeśli kot podczas spotkania z psem znajduje się na polu z drzewem lub zaroślami, może się w nich ukryć i pozostaje bezpieczny. Jeśli kot trafi na pole z budą, a psatam nie ma – idzie dalej. Jeśli jednak pies tam jest, kot musi uciekać i wrócić do swojego domu lub – o ile ma już zapasy – przekupić psa 1 (dowolnym) żetonem i pozostać na miejscu.

Celem gry jest dotarcie do domu z jak największą ilością jedzenia. Gracz, któremu się to uda – wygrywa.

Parametry techniczne

3700217327507

Opinie o produkcie

Zobacz podobne produkty

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password